ایزوگام با صرفه ترین عایق

ایزوگام با صرفه ترین تنها مزیت استفاده از ایزوگام، عایق‌بندی ساختمان و دیوار در مقابل نفوذ باران و برف است ولی ایزوگام مزایای مهم دیگری نیز دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عایق‌کاری ساختمان در مقابل ورود و خروج گرما و سرما به شمار می‌رود. در نتیجه کمک قابل توجهی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش و همچنین محافظت از طبیعت در برابر آلودگی‌های تولید انرژی است.

ایزوگام صرفه‌جویی انرژی ساختمان

ایزوگام به دو صورت باعث می‌شود تا ورود و خروج گرما و سرما کاهش پیدا کند

سطح براق ایزوگام باعث می‌شود تا تابش خورشید دیوار و بام را گرم نکند و در تابستان خنکی دستگاه‌های خنک کننده بهتر پاسخگو باشد
لایه‌های موجود در ایزوگام مانند یک عایق حرارتی از خروج گرما و سرما از محیط داخلی به خارج ساختمان جلوگیری می‌کنند و در نتیجه مقدار انرژی کمتری برای خنک‌کردن یا گرم‌کردن ساختمان مورد نیاز خواهد بود.

آیا همه انواع ایزوگام این مزایا را دارا هستند ؟

خیر ایزوگام در انواع و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود و اگر هنگام نصب و خرید ایزوگام تنها به دنبال قیمت ایزوگام باشید، ممکن است کیفیت مورد انتظار از ایزوگام را نتوانید به دست آورید.

بنابراین هنگام خرید و نصب ایزوگام سعی کنید از انواع با کیفیت ایزوگام استفاده کنید تا هم عایق‌کاری رطوبتی ساختمان در مدت طولانی و با اطمینان بیشتر به انجام برسد و هم ایزوگام با لایه‌های محافظ مناسب، بتواند مانع نفوذ سرما و گرما به ساختمان شود و در نتیجه در مصرف انرژی ساختمان هم صرفه‌جویی بیشتری به عمل آید.
چه محل‌هایی برای صرفه‌جویی مصرف انرژی می‌تواند ایزوگام شود ؟

نصب ایزوگام می‌تواند در سقف واحدهای مسکونی، دیوارها و همچنین کف واحدهای مسکونی و اداری به انجام برسد. با انجام این کار حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد در مصرف انرژی واحد صرفه‌جویی می‌شود که با احتساب مدت زمان چندین ساله عمر ایزوگام، مبلغ صرفه‌جویی هزینه قابل توجه خواهد بود.

By | 2020-08-16T12:24:13+00:00 August 16th, 2020|مقالات|